Ministerstvo pro místní rozvoj podpoří 41 projektů zaměřených na marketingové aktivity v cestovním ruchu. Na jejich realizaci letos schválilo dotaci přes 40 milionů korun z Národního programu podpory cestovního ruchu v regionech (NPPCRR).
Podpora míří na projekty, které mají za cíl popularizaci nabídky cestovního ruchu v českých destinacích mezi domácími a zahraničními návštěvníky. Smyslem je také zefektivnit využití prostředků zaměřených na propagaci krajů i prosazování inovací v cestovním ruchu nebo zatraktivnit nabídku regionálního cestovního ruchu. „České regiony mají v oblasti cestovního ruchu určitě co nabídnout – chceme podpořit jejich destinační management, aby se o nich dozvědělo co nejvíce domácích i zahraničních návštěvníků. Naše podpora je pomůže nasměrovat z několika málo přetížených turistických center do míst, která také stojí za to,“ komentoval schválení finanční podpory marketingu v cestovním ruchu místopředseda vlády pro digitalizaci a ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš. Do výzvy se mohly hlásit krajské nebo oblastní organizace destinačního managementu (DMO) nebo instituce s celorepublikovou působností zabývající se tvorbou národních a nadregionálních produktů cestovního ruchu. Ministerstvo pro místní rozvoj do budoucna nechce skončit pouze u podpory marketingových aktivit ‒ společně s DMO i dalšími partnery připravuje nový program, který pomůže DMO stabilizovat a rozšiřovat jejich aktivity. Seznam vyhodnocených žádostí naleznete na webových stránkách MMR.
Skončil další ročník oblíbené soutěže EU4U, kterou pořádá Ministerstvo pro místní rozvoj. Studenti druhého stupně základních škol, víceletých gymná...
Oddělení pohřebnictví Ministerstva pro místní rozvoj připravuje podrobný přehled kremačních pecí a chladicích zařízení pro zemřelé. Potřebují ho je...
Další podpora turistického ruchu pro Jeseníky zasažené v září loňského roku ničivými povodněmi je na cestě. Ministerstvo pro místní rozvoj dnes uvo...
©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena