Vysvětlivky:
1) Odpovědná osoba – je osoba, považovaná za organizátora akce, která provedla rezervaci v rezervačním systému zasedacích místností / učebny AVI, která je na místě po celou dobu konání akce, a která po ukončení akce zkontroluje vypnutí notebooku, zavření oken, všech vstupních dveří včetně dveří nouzového východu a zhasnutá světla.
2) Správce AVI – osoba odpovědná za správnou realizaci rezervací a podpora při zajištění všech akcí v AVI (osoba z Odboru projektového řízení).
Kontakty na správce AVI:
• Ing. Nikola Kozáková
tel.: +420 224 861 690
mobil: +420 705 894 923,
e-mail: Nikola.Kozakova@mmr.gov.cz
• Mgr. Oksana Batalová
tel: +420 224 861 202
mobil: +420 705 789 469
e-mail: Oksana.Batalova@mmr.gov.cz
3) AVI - Akademie veřejného investování.
4) ESIF - Evropské strukturální a investiční fondy.
5) MMR - Ministerstvo pro místní rozvoj.
6) DoP - Dohoda o partnerství.
Všeobecná pravidla:
1) Pro vstup do AVI je určen výhradně vchod z Pařížské ul. 4, Praha 1.
2) Zasedací místnosti / učebny AVI jsou využívány za účelem pořádání jednání, školení, konferencí, prezentací, porad, workshopů, kulatých stolů, videokonferencí, apod.
3) Akce organizované za účasti pana ministra, hrazené z ESIF nebo konané na základě plnění Dohody o Partnerství popř. akce Implementační struktury ESIF mají před ostatními akcemi přednost.
4) V případě požadavků na rezervaci stejné zasedací místnosti / učebny AVI a konání dvou a více akcí v jednom termínu, bude postupováno podle následujících kritérií:
• hrazeno z ESIF / akce MMR + DoP,
• hrazeno z ESIF / akce Implementační struktury ESIF,
• hrazeno ze státního rozpočtu / akce MMR,
• hrazeno ze státního rozpočtu / akce ostatní,
• jiné výše neuvedené akce.
5) Prostory AVI jsou organizátorům akcí zpřístupněny v pracovní dny (tj. od pondělí do pátku) v čase od 7:30 do 17:00 hodin. Do tohoto času se započítává doba na přípravu akce. V případě využití prostor AVI nad uvedený časový rámec je nezbytné se předem, nejlépe e-mailem, domluvit se Správcem AVI.
6) Vstup pro účastníky akcí do prostor AVI je umožněn vždy 30 minut před zahájením akce (vždy vstup z Pařížské ul. 4), a to v závislosti na čase zadaném v rezervačním sytému. V případě potřeby dřívějšího zpřístupnění prostor AVI je možné se Správcem AVI, nejlépe e-mailem, předem domluvit na konkrétním požadavku.
7) Platí přísný zákaz kouření v celých prostorách AVI.
8) Platí přísný zákaz vynášení nádobí z prostor AVI!!!
9) Poskytování pravidelného občerstvení a cateringových služeb zajišťuje společnost Aristokrat catering s.r.o., kontakty na dodavatele Vám poskytne Správce AVI.
10) Odpovědná osoba využívající prostory AVI, je povinna zajistit přípravu na akci z vlastních personálních kapacit a na vlastní odpovědnost, a to včetně osoby určené ke kontrole podpisů do prezenční listiny.
11) Neprodleně po skončení akce je Odpovědná osoba povinna telefonicky nebo e-mailem informovat Správce AVI o skončení akce.
12) Po skončení všech akcí daného dne pracovník úklidu zajistí, aby použité nádobí bylo řádně umyto a sklizeno zpět do uzamykatelných skříněk a zkontroluje, zda je kuchyňka čistá pro další využití.
13) Po skončení akce se o úklid prostor AVI stará úklidová firma. V případě střídání dvou různých akcí v jeden den ve stejných prostorách AVI, je při přípravě na následující akci požadována součinnost Odpovědné osoby, jejíž akce již proběhla.
14) Myčky na nádobí používá pouze pracovník úklidu popř. zaměstnanec cateringové firmy.
15) Veškeré škody vzniklé na vybavení či zařízení hlaste neprodleně Správci AVI, nejlépe e-mailem, popř. telefonicky.
Práva a povinnosti odpovědných osob:
1) Odpovědná osoba je povinna zajistit převzetí občerstvení od dodavatele v předem stanovenou dobu (čas stanoven v objednávce občerstvení).
2) Odpovědná osoba je povinna zajistit, aby při příchodu účastníků vzdělávacích a jiných akcí byla na recepci AVI přítomna osoba, která zajistí kontrolu podepsání prezenčních listin a napomůže účastníkům s orientací v prostorách AVI a uvede je do zasedací místnosti / učebny AVI, kde bude konkrétní akce probíhat.
3) Odpovědná osoba zajistí přípravu zasedací místnosti / učebny AVI před akcí s dostatečným časovým předstihem. Čas na přípravu je připočítán do dané rezervace. Při zadávání rezervace do rezervačního systému uvede odpovědná osoba do políčka „Poznámka" skutečný čas začátku akce a předpokládaný konec akce, včetně technických požadavků na akci.
4) Obsluha výpočetní a prezentační techniky včetně ozvučení a manipulace s kabeláží je povolena pouze Správci AVI či jiné Správcem AVI pověřené osobě. Výpočetní technika (notebook, dataprojektor, prezentér,) bude Správcem AVI Odpovědné osobě vydána proti podpisu nejpozději 30 minut před skutečným zahájením akce. Odpovědná osoba je povinna zapůjčenou výpočetní techniku vrátit neprodleně po skončení akce do rukou Správce AVI opět proti podpisu.
5) Při práci s výpočetní technikou není dovoleno jakkoliv zasahovat do nastavení systému, ani do videokonferenčního systému Lifesize obcházet nebo měnit hesla, mazat nebo instalovat jakýkoliv software bez vědomí Správce AVI. Není dovoleno přemísťovat, přejmenovávat, mazat nebo měnit soubory ve složkách na lokálních discích, stejně tak jako odebírat nebo přidávat položky v nabídce Start, odstraňovat nebo přidávat ikony na plochu či jakkoliv měnit vzhled plochy.
6) Při všech činnostech včetně konzumace jídla a pití v prostorách AVI, se přítomné osoby chovají tak, aby nedošlo ke škodám na majetku organizace či přítomných osob. V případě, že k nějaké škodě dojde, je osoba, která škodu způsobila, povinna ji neprodleně nahlásit Správci AVI či Odpovědné osobě.
7) Odpovědná osoba je povinna nahlásit správci AVI závady na zařízení či poškození vybavení AVI zjištěné v době konání akce (pozn. doporučujeme provést kontrolu již při převzetí zasedací místnosti). V relevantních případech bude sepsán protokol o předání či zjištěné závadě.
8) Odpovědná osoba odpovídá za škody vzniklé ve využívaných prostorách v souvislosti s jejich činnostmi nebo s činnostmi jimi pozvaných osob. Odpovědná osoba ručí zejména za zničení, znehodnocení, odcizení či poškození technického zařízení a vybavení nacházejícího se v AVI.
9) Odpovědná osoba je povinna:
o dodržovat platné požární, bezpečnostní, hygienické předpisy a rozhodnutí ministra,
o využívat propůjčené prostory pouze k účelům, pro které byly zapůjčeny tak, aby nedocházelo ke škodám na majetku.
10) Odpovědná osoba má možnost pro přípravu akcí použít kávovar a varný barel. Správce AVI poskytne potřebné informace k obsluze zmíněných zařízení.
11) Zákaz manipulace s technickým zařízením, ozvučením a nábytkem v zasedací místnosti / učebně AVI bez písemného (e-mail) souhlasu Správce AVI.